Ben Zhou, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Bybit, se je soočil z največjim izzivom v svojem življenju, ko je 21. februarja 2025 kripto borza, ki jo je ustanovil leta 2018, utrpela vdor v višini 1,5 milijarde dolarjev, največjo kršitev varnosti v zgodovini kriptovalut. Ko je Zhou izvedel za vdor ob 22. uri po lokalnem času, se ni umaknil k počitku, temveč je preživel dolgo noč, polno kriznih sestankov, usklajevanja z organi kazenskega pregona in obvladovanja situacije.
Njegov odziv na krizo je bil hiter in odločilen. V samo 30 minutah je prevzel odgovornost za situacijo, obvestil javnost in začel zagotavljati posodobitve v realnem času, da bi pomiril uporabnike in javnost. Zhou je ohranil odprto komunikacijo z zainteresiranimi stranmi, kar je vključilo pogoste objave na platformi X in dvourni prenos v živo. To je zagotovilo, da so bili uporabniki in drugi deležniki dobro obveščeni in samozavestni kljub nastali situaciji.
Kljub hudemu udarcu je Bybit nadaljeval z izvajanjem dvigov in drugih storitev. V 12 urah so obdelali več kot 350.000 zahtev za dvig, kar je dokazovalo njihovo zavezanost uporabnikom. Poleg tega je podjetje zagotovilo nujno financiranje ter ohranilo rezervo sredstev 1:1, da bi zaščitilo sredstva svojih strank.
Ta krizna situacija je pokazala resnično moč Zhoujevega vodstva. Njegova sposobnost, da hitro ukrepa, ohranja preglednost in natančno upravlja s krizami, je pomagala platformi Bybit prebroditi začetni šok in ostati stabilna. Zhou je kljub ogromni izgubi, s katero so se morali spopasti, ohranil mirnost in odločnost ter s svojo vztrajnostjo dokazal, kako pomembno je vodstvo v času kriz.
Zhoujev takojšen odziv na vdor v Bybit
Ben Zhou je s hitro in odločno reakcijo pokazal svojo vodstveno moč takoj po vdoru v Bybit, katerega posledice so segale do 1,5 milijarde dolarjev. Le 30 minut po tem, ko je izvedel za incident, je prevzel odgovornost in se odpravil v stik s skupnostjo preko platforme X. V naslednji uri je organiziral dvourni prenos v živo, v katerem je natančno poročal o situaciji in zagotavljal uporabnikom informacije v realnem času.
Zhou je pod vodstvom Bybita pokazal izjemno odpornost in strokovnost v času največje krize v zgodovini kriptovalut. Z njegovim hitrim odzivom, odprto komunikacijo in preglednostjo ni prišlo do panike med vlagatelji. V svoji objavi 21. februarja je zagotovil, da so vsa sredstva strank podprta v razmerju 1:1, kar je pomirilo številne uporabnike.
V dneh po vdoru, natančneje 21. in 22. februarja, je Zhou še naprej komuniciral preko X, kjer je redno obveščal zainteresirane strani o tem, kako se izmenjava odziva na nastalo situacijo. Zaradi njegove dosledne komunikacije so se vlagatelji počutili pomirjene in imeli zaupanja v nadaljevanje poslovanja.
Zhou je poudaril, da kljub resnosti vdora borza deluje normalno: »Vse funkcije in izdelki Bybit so ostali funkcionalni, celotna ekipa pa je bila vso noč budna, da bi obdelala vprašanja in pomisleke strank. Vse roke na palubi bodite prepričani, da smo tukaj z vami.«
Njegova komunikacija je bila naravna in iskrena, kar je pomagalo ustvariti vtis, da je Bybit žrtev tega napada prav tako kot vlagatelji, vendar z močno voljo, da nihče ne bo izgubil svojega premoženja ali se soočil z nevšečnostmi. V eni od svojih objav je Zhou tudi pojasnil, kako je skupaj s svojo ekipo delal čez noč, da bi odgovoril na vse poizvedbe vlagateljev.
Kako naj ravna izvršni direktor v primeru krize?
Pričakovanja do izvršnih direktorjev v primeru krize so jasna. Njihov prvi cilj mora biti hitra stabilizacija razmer, podobno kot kapitan ladje, ki hitro reagira na nepredvidene okoliščine. Od njih se pričakuje, da imajo pripravljen načrt za krizno obvladovanje in potrebno infrastrukturo, ki omogoča nemoteno poslovanje podjetja kljub izrednim razmeram. V primeru vdora morajo hitro analizirati nastalo situacijo, sprožiti skupino za odzivanje na incidente ter vzdrževati učinkovito komunikacijo z vsemi zainteresiranimi stranmi, vključno s strankami, zaposlenimi, regulativnimi organi in strokovnjaki za kibernetsko varnost.
Po začetnem odzivu pa mora izvršni direktor nadalje zagotoviti, da sodeluje s strokovnjaki za kibernetsko varnost, pravniki in organi pregona. Preglednost, redne posodobitve in ohranjanje zaupanja so ključni za ohranitev stabilnosti podjetja.
Zhoujeva sposobnost kriznega upravljanja po vdoru v Bybit
Po vdoru v Bybit je bilo Zhoujevo vodstvo postavljeno pod izjemen pritisk. Ne le, da je bila borza finančno prizadeta, ampak je incident sprožil tudi razpravo o učinkovitosti varnostnih ukrepov podjetja. Toda Zhou je z ukrepi in odločitvami dokazal svojo sposobnost učinkovitega kriznega upravljanja.
Čeprav je šlo za zelo resno situacijo, je Zhou zagotovil, da so vse storitve podjetja delovale nemoteno. V 12 urah po vdoru je borza obdelala več kot 350.000 zahtev za dvig sredstev, vlagatelji pa so imeli dostop do svojih sredstev in podpore.
Podpora industriji in sodelovanje z drugimi borzami
Zhoujeva širša mreža in izkušnje v kripto industriji so igrale ključno vlogo pri odzivu na vdor. Pomemben element je bilo sodelovanje z drugimi borzami, ki so pomagale pri preprečevanju nadaljnjih prenosov ukradenih sredstev. To je pokazalo enotnost kripto skupnosti v kritičnih trenutkih.
Finančno zagotavljanje in zaščita sredstev
Bybit je z usklajenim odzivom zagotovil nujno financiranje, vključno z izposojo Etherjev (ETH) in drugimi ukrepi, ki so omogočili nemoten nadaljnji dostop do dvigov. Vendar pa je kljub škodi, ki jo je povzročil vdor, Zhou vztrajal, da borza ohranja finančno stabilnost in da so sredstva strank varna, saj je bil razmer 1:1 za podporo strankam natančno izveden.
Sodelovanje z organi kazenskega pregona
Zhou je tesno sodeloval z regulatorji in organi kazenskega pregona, da bi čim prej odkrili in preprečili nadaljnjo škodo. S tem je podjetje okrepilo svojo pozicijo v industriji ter izpostavilo, kako pomembno je sodelovanje med kripto podjetji in vladnimi organi.
Redne posodobitve in prizadevanja za izterjavo sredstev
Zhou je obveščal javnost o napredku preiskave, vključno z informacijami o preiskavah ukradenih sredstev. Z njim je bila sprožena tudi nagradna shema za informacije o izterjavi sredstev, kar je dodatno dokazalo njegov pristop k iskanju rešitev.
Kdo je Ben Zhou?
Ben Zhou, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Bybit, je Kitajec, ki se je preselil na Novo Zelandijo, preden je nadaljeval svoje izobraževanje v ZDA. Po diplomiranju iz ekonomije leta 2010 se je preizkusil v finančnem sektorju, nato pa je leta 2016 prepoznal potencial tehnologije blockchain, kar ga je privedlo do ustanovitve Bybit leta 2018. Pod njegovim vodstvom je borza hitro rasla, do leta 2024 pa je že imela več kot 37 milijonov uporabnikov. Zhou je vedno stremel k izobraževanju in širjenju ozaveščenosti o kriptovalutah ter se povezal z različnimi dobrodelnimi iniciativami.
Zhoujevo vodstvo v času krize
Zhou je v času vdora pokazal svojo izjemno vodstveno sposobnost. Njegovo hitro in premišljeno krizno upravljanje ter izjemna komunikacija so pomagala ohraniti stabilnost Bybita in obnoviti zaupanje uporabnikov. Na koncu je Zhou dokazal, da je zanesljiv voditelj, ki je sposoben obvladati tudi največje izzive.
Uredništvo Kriptomagazin
Pravno obvestilo: Informacije na spletnem mestu Kriptomagazin.si so zgolj informativne narave in se jih ne sme obravnavati kot finančni nasvet, naložbeni nasvet ali kakršna koli oblika odobritve. Ne priporočamo nakupa, prodaje ali posredovanja katere koli kriptovalute. Uporabniki bi morali opraviti lastno raziskavo in poiskati nasvet finančnih strokovnjakov, preden sprejmejo kakršne koli naložbene odločitve.
Najbolj brano
PRIJAVA NA E-NOVICE





























